اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس فلسفی 93

اس ام اس فلسفی 93

اس ام اس فلسفی 93

(منبع : اس ام اس پا)

(اس ام اس فلسفی 93)

در دنیا باشید ولی با دنیا نباشید

در دنیا زندگی کنید ولی از دنیا بگذرید

.

.

.

(پیامک فلسفی 93)

خودبینی دیدن خود نیست

خودبینی ، ندیدن دیگران است !

.

.

.

(اس فلسفی 93)

بعضی ها آنقدر فقیر هستند

که تنها چیزی که دارند پول است

.

.

.

(sms فلسفی 93)

ریشه گلی است که

به شهرت پشت کرده است

جبران خلیل جبران

.

.

.

(اس ام اس سخنان بزرگان 93)

در مقابل سختی ها همچون جزیره اى باش که

دریا هم با تمام عظمت و قدرت نمى تواند سر او را زیر آب کند !

.

.

.

دوست تو کسی است که

هرگاه از تو سخن حق بشنود خشمگین نشود

فیثاغورث

.

.

.

زمین خوردن چه زیباست

اگر هدف بوسیدن خاک پای مادرت باشد

.

.

.

عاقلانه انتخاب کن تا عاشقانه زندگـی کنی

چون اگر عاشقانه انتخاب کنی عاجزانه زندگـی می کنی

.

.

.

بی عوض دانی چه باشد در جهان ؟

عمر باشد ، عمر ، قدر آن را بدان

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس تیکه دار 93

اس ام اس تیکه دار 93

اس ام اس تیکه دار 93

(اس ام اس تیکه دار 93)

بعضی ها دستشان «رو» میشود امـــــا رویشان کم نمی شود

چقدم زیاد هستن این بعضی ها

.

.

.

(اس تیکه دار 93)

فیلم شاهکار زیاد دیده ام

ولی فیلمی که تو برایم بازی کردی چیز دیگری بود

.

.

.

(پیامک تیکه دار 93)

خدا یک زن آفرید و یک مرد

و من در شگفتم این همه نامرد از کجا پیدا شد ؟

.

.

.

(sms تیکه دار 93)

ﺑﺪ ﺷﺪم

ﭼﻮﻥ ﮐﺴﯽ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩنمو نداشت

.

.

.

به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !

.

.

.

خودت باش !

کسی هم خوشش نیومد به جهنم که نیومد

اینجا مجسمه سازی نیست

.

.

.

هر دو از ته دل می گوییم

من حرف هایم را تو دروغ هایت را !

.

.

.

تحقیرت هم کنم کافی نیست

تفریقت میکنم از تمام زندگی ام


ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک نوروز 93


اس ام اس تبریک نوروز 93

اس ام اس تبریک نوروز 93

(اس ام اس تبریک نوروز 93)

آرزو میکنم تو سال جدید چرخ موتور آرزوهات پنچر نشه

نوروز 93 مبارک باد

.

.

.

(اس ام اس تبریک عید 93)

فرا رسیدن نوروز باستانی ، یاد آور شکوه ایرانیان مبارک باد

نوروز 93 مبارک باد

.

.

.

(اس ام اس تبریک سال 93)

دلهای پر مهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند میزنیم

و شادی را برای یکدیگر به ارمغان میاوریم …

سال نو مبارک

.

.

.

بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید

و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری

برایت آرزوهای خوب دارد .

.

.

.

لحظه ی تحویل سال 1393 هجری خورشیدی ساعت 20و20 دقیقه و 20ثانیه

یعنی 20/20/20به وقت ایران.خداییش من اولین نفر هستم که خبر دادم.

امیدوارم سال بیستی برای همه باشه….

.

.

.

بهار ثانیه ثانیه میرسد.واینجا کیست که به اندازه تمتم شکوفه های بهاری دوستت دارد.

سال نو مبارک باد …

.

.

.

بزرگترین دروغ این روزای من:
من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی:|

سال نو مبارک

.

.

.

بهارهم که نباشدمن به مهربانیتان ازشکوفه لبریزم…

عیدتان مبارک

.

.

.

رایحه دلپذیر بهار در راه است،

نوروزتان شادباد وبهار به کامتان.

سال نومبارک

.

.

.

برسرسفره احساس اگرجایى بود

سخن ساده تبریک مراجاى دهید

نوروز مبارک…

.

.

.

فرارسیدن نوروز رابه شماوخانواده محترمتان

بعدا تبریک میگم هنوز زوده!

.

.

.

(جوک تبریک نوروز 93)

تبریک سال نو غضنفر :

سالی پر از توأم و سرشار از آکنده برایتان مملو از لبریزم!

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس شکست عشقی 93

اس ام اس شکست عشقی 93


(اس ام اس شکست عشقی)
تــو هم تلخ بودی
تلــــخ درست مثل قطره های فلج اطفالی
که در کودکی به خوردم می دانند
غافل از اینکه این بار تلخی تــــو دلم را فلــــج کرد
.
.
.
تو را مثل قانون…
کسی رعایت نمی کند؛
چرا غمگینی دلم؟
تو را برای شکستن سرشته اند…!
.
.
.
بی پناهی یعنی
زیر آوار کسی بمانی
که
قرار بود
تکیه گاهت باشد…
.
.
.
(اس ام اس شکست عشقی 93)
بدترین درد اینه که ،
مخاطب های گوشیتو چک کنی
و بخوای با یکی درد و دل کنی
ولی . . .
هیچکس و پیدا نکنی . . .
.
.
.
دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد
که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی
دو آدم،
خیـــره مـــی مـــاند!
.
.
.
به خـــــــدا
” دل ” آلزایمــــــــر نمی گیرد !
بفهمیــد آدمـ ها . . .
.
.
.

متن غمگین
تـَـخــتـے ڪہ هـَـر شـَـبــ،‬‬
تــنــهــا؛
بــا یــاנِ کــســے روش بــخوابـے،
تـَـخــتـــ نـیسـ ــتــ…
تــابــوتــه…
.
.
.
برای کشتن کسی که توی دلت زندست باید روزی هزار بار بمیری . . .
.
.
.
اگــــــــر مـــے بــیــنــــے هــنـــــــوز تــنــهــــــام …
بـــــــﮧ خــــــاطـــــــــر عــشـــــق تــــــو نــیــســـت !!
مــن فــقـــــــط مـــــے تــــــرســـــــم ؛
مــــے تـــــــرســـــــم هـــمـــــــﮧ مــثـــــل تــــــو بـــــاشــــــنـد . . . !
.
.
.
از همان روزی که “پایت” را از زندگی ام پس کشیدی
زندگی ام دگر “پا” نگرفت . . .
.
.
.
روزهای تعطیل سخت تر میگذرند!
چون میدانم وقت داری به من بیندیشی،
اما نمی اندیشی . . !
.
.
.

اس ام اس غمگین
چـتـرتــــ را بگــــیر . . .
چشــــــــــم های من . . .
بزرگ شده ی بارانند . .
 
ادامه مطلب ...

جوک و اس ام اس خنده دار اسفند 92


(جوک اسفند 92)

به لاک پشت میگن یه دروغ بگو میگه :دویدم و دویدم خیلی سریع دویدم


.


.


.


از قلبم پرسیدم فرق عشق و دوستی چیه؟ 


قلبم جواب داد: کار من تأمین خون بدنه. 


سؤالای چرت و پرت از من نپرس !


.


.


.


مرابه دریچه قلبت کشاندی و در را بستی

در رو باز کن بابا دستم لای دره

.

.

.

پس از مــرگش از او پرسیدند : جوانی خود را چگونه گذراندی ؟

ندایی از عرش برآمد که : بدبخت ایـرانیه ، ولش کنین ، برین سراغ سوال بـعـدی . . .!!!!

.

.

.

(اس ام اس خنده دار اسفند 92)
زندگی من به دو بخش تقسیم میشه

بخش اولش مهم نیست

بخش دومش هم به کسی مربوط نیست

.

.

.

به یارو میگن یه اسم پرنده نام ببر میگه: خر ، میگن مگه خر پرواز میکنه؟

 میگه: خره دیگه نمی فهمه یهو دیدی پرواز کرد.

.

.

.

خدا می دونه که من فقط تو رو دوست دارم

خدا می دونه که تو تنها عشق منی

خدا می دونه که این اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم

.

.

.

التماس غضنفر به عابر بانک!..غلط کردم، پول نمیخوام فقط گواهى نامه ام رو پس بده!

.

.

.

اگه همونقدر که واسه

خر کردن من تلاش کردی وقت می گذاشتی

تا الان آدم شده بودی
.

.

.

یارو میره مجلس ختم ازش می پرسن شما؟ میگه من از سایر بستگانم!

.

.

.

تا به این فکر می‌کنم که برم مسواک بزنم کرمهای دندونام گریه زاری می‌کننکه

 توروخدا بذار مهمونی‌مون یه کم بیشتر طول بکشه غذاهاش خوشمزس

.

.

.

اعتماد به نفس بعضیا رو اگه آروغ داشت الان رعد و برق میزد!

 
ادامه مطلب ...