اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس دلتنگی و تنهایی مهر 92



خاک بر سرِ تمامِ این کلمات

اگر تو از میانِ تمامشان

نفهمی من دلتنگم . . . !

.

.

.

میـــــــ ـان دِلتَنگــــــی هایَــــــم باشــ ـــــــ تا فَراموشَـــ ـــت نَکُــــــنَم…

تا بــــه یاد داشـــ ـــته باشَمَـــــت…

تا بویَـــ ــــت را حِــس کُنَـــــــم…

تا بِــــــ ـدانَــــم که هَستـ ـــــی…

تَـــــــ ـمامِ دُنیـــ ــــام قَلبَــــمه…

دنیـــ ــــام باشــــ ـــه واسه تــ ـــــــو…

تا بِدانــــ ـــی میانِ ثانیــــ ـــه هایِ دِلتَنگیـــــهامـــ تــــــو وجــــــ ــــود داریــــ ـــ….

فَــقَط تـــ ــــو

.

.

.

رسم ” خوب ” ها همین است

حرف آمدنشان شادت می کند

و حرف رفتنشان با دلت چنان می کند

که هنوز نرفته،

دلتنگشان می شوی . . .

.

.

.

آرام بگیر دلم …

تنگ نشو برایش …

مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !

“چیزی بینمان نبوده”
.

.

.

وزن دار نمے گویم

قافیہِ هم نمے گذارم

بے پرده و رک مے گویم

دلتنــــــگم

.

.

.

( اس ام اس دلتنگی مهر 92 )

نه توان خواستن دارم

نه

توان

فراموش کردن

سهم من از تو چیست؟

فقط

“دل تنگى”

.

.

.

از خلاصه ی روز های انتظار،

که می‌‌دانم حوصله به خرج نمی‌‌ دهی‌ تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی !

فقط این را می‌‌گویم :

دلتنگی‌ ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی‌ شاید نشناسی . . . !

  
.

.

.

گنـاه ِ ڪیستــــــــــ ؟!

حاבِثـﮧ ـها ؟

فاصِلــﮧ ـها ؟

פֿاطِره ـها ؟

جاבه هاے ِ בور و בراز ؟

یــــا

בل ِ مـَטּ ؟ … ڪـﮧ برای تو تَنگ شـُבه است !

.

.

.

( اس ام اس دلشکستگی مهر 92 )

خیابــــــــــان شلوغی است ک تودرمیانه اش ایســــــــــتاده باشی،

ببینی می آیــــــــــند،ببینی میرونــــــــــد وتوهمچنان ایستــــــــــاده باشی…

.

.

.

اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان ،

نفس به نفس برایت تراژدی نیست …

قلب من مقتول فیلم نامه است ،

شخصیت اصلی که تویی !

.

.

.

(پارس اس ام اس)

کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند ؛

چه کودکانه دل من تنگ میشود بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !

.

.

.

دلتنگی هایم را نشاندم روی دوش بادبادک و فرستادمشان به آسمان …

دارد باران می بارد !

.

.

.

لتنگت می شوم و چشمانم را روی هم می گذارم

بلکه یادت را فراموش کنم …

تو بگو دلکم مگر می شود یک دنیا را فراموش کرد ؟

.

.

.

حوصله خواندن ندارم

حوصله نوشتن هم ندارم

این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود نه با نوشتن …

دلم تو را می خواهد !

.

.

.

دلم برایت تنگ‌ شده است

قدِ یکی از سه نقطه های آخرِ نوشته هایم …

.

.

.

وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غــرورم را نمی شکنم

دلت را نمی شکنم

در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ،

این بغض لعنتی است …

.

.

.

دلتنگ که باشی از آسمان سنگ هم ببارد باز هم جایش خالیست ،

باران که جای خود دارد . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
Farzad شنبه 6 مهر 1392 ساعت 12:15

سلام
اگر با تبادل لینک موافقی منو با اسم زیر لینک کن و خبر بده تا لینکت کنم ...

اس ام اس جدید
best-sms.blogsky.com

کردوان دانلود شنبه 6 مهر 1392 ساعت 11:21 http://mahdizarei30.blogsky.com

سلام. خوبی
لطفا به وبلاگ من سر بزنید.
وبه دوستان خود معرفی کنید.
ما که وبلاگ داریم چه چیزی مون از سایت ها کم تر آن ها بازی و نرم افزار های خوب می برند ولی ما نه ما از جای دیگر کپی می گیریم یا از کامپیوتر به وبلاگ می بریم نمی دونم یاس دانلود و ایرانیان دانلود چیکار می کنند که تا یک برنامه یا بازی می برند درسایت خودشون یک دفعه نگاه می کنی که 2 تا نظر داره ما وبلاگی ها هم باید دست به دست هم بدهیم و وبلاگ هایمان به دوستان و آشنایان معرفی کنیم تا به وبلاگمان سر بزنند ونظر بدهند ودانلود کنند پس شعار ما چیست؟ ما وبلاگی ها دست به دست هم می دهیم تا از سایت ها بهتر وبهتر بشویم.
حالا حاضرید که به دوستانمان خبر بدهیم اگر حاضر من را خبر کنید؟
پس یادتون نره وبلاگ من را به دوستان وآشنایان خود معرفی کنید.
نظر یادت نره.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.