اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس چهارشنبه سوری 93

اس ام اس چهارشنبه سوری 93

(اس ام اس چهارشنبه سوری 93)

یکی از فانتزیام اینه که وقتی از روی آتیش میپرم کباب نشم ؛

آخه جیگر طاقت حرارت نداره !

.

.

.

تخ توخ پارت پورت زارت زورت تاراخ توروخ چارشنبه سوری مبارک

.

.

.

(پیامک چهارشنبه سوری 93)

هنگام پریدن از آتش: غم برو شادی بیا، محنت برو روزی بیا

.

.

.

(اس ام اس 4 شنبه سوری 93)

سرخی تو از من، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

.

.

.

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش

اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد !

.

.

.

(اس ام اس خنده دار چهارشنبه سوری 93)

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش
و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم
سرخی تو از من ، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

.

.

.

تو مسیر رسیدن بهار شاخه های خشکیده دلتو تو آتیش امروز بسوزون تا گرم شه دل مهربونت!
4شنبه سوری مبارک!

 

 

.

.

.

چنین گفت زرتشت:
” که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی”
پس تو نیز چنین کن
چهارشنبه سوری مبارک

.

.

.

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان

آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش

و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

(اس ام اس پا)

.

.

.

سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم

همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت

تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن

(www.smspa.ir)

.

.

.

چهارشنبه سوری نزدیکه. یه وقت نری از رو آتیش بپری

آخه تجربه ثابت کرده اگه خر بپره رو آتیش رم میکنه…

.

.

.

چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری

آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه!

.

.

.

انگـــــــاری غلغله ی محشـره چارشنبه سوری / گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

.

.

.

سرخ میشوی، وقتی میشنوی: دوستت دارم
زرد میشوم، وقتی میشنوم: دوستش داری

چهارشنبه سوری راه انداختیم سرخی تو از من ،

زردی من از تو همیشه من میسوزم و همیشه تو میپری…

.

.

.

سرخ میشوی، وقتی میشنوی: دوستت دارم

زرد میشوم، وقتی میشنوم: دوستش داری

چهارشنبه سوری راه انداختیم سرخی تو از من ،زردی من از تو

همیشه من میسوزم و همیشه تو میپری…

.

.

.

چارشنبه سورى یکی از جشن های ملى و باستانى ایرانیان بر شما مبارک باد.


منبع : اس ام اس

اس ام اس پا

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 16:45

سلام بد نبودن مرسی من جدید جدید می خواستم به هر حال ممنون درضمن چهارشنبه سوری شما هم پیشا پیش مبارک

سلام
خواهش می کنم
تمام سعی و تلاشم رو کردم که گلچین اس ام اس ها رو قرار بدم
چهارشنبه سوری شما هم مبارک باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.