اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس عاشقانه نوروز 93


درسته که گوشیم قیمتی نداره

ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه …

.

.

.

رنگین کمان همیشه بعد از باران می آید …

کاش همیشه چشمانم بارانی باشد رنگین کمان من

شاید تو بیایی !

.

.

.

تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند …

من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم !

.

.

.

زندگی زیباست

یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی

.

.

.

نفسم !

تو را از من بگیرند ، می میرم …

.

.

.


صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست

  


.

.

.

در خیالم با خیالت بی خیال عالمم …

.

.

.

فرقی ندارد …

شرق یا غرب …

شمال یا جنوب …

من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز !

.

.

.

منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده

دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده …

.

.

.

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست

.

.

.

عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است

.

.

.

بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی

دیگه از آزادی بدت میاد !


.

.

.

تو را با ط دسته دار مینویسم

♥ طـــــو ♥ با همه فرق داری …

نظرات 2 + ارسال نظر
شهلا پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 16:13

kiyan دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 20:33 http://ddddddd

چیییییییییییی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.