اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس تیکه دار 93

اس ام اس تیکه دار 93

اس ام اس تیکه دار 93

(اس ام اس تیکه دار 93)

بعضی ها دستشان «رو» میشود امـــــا رویشان کم نمی شود

چقدم زیاد هستن این بعضی ها

.

.

.

(اس تیکه دار 93)

فیلم شاهکار زیاد دیده ام

ولی فیلمی که تو برایم بازی کردی چیز دیگری بود

.

.

.

(پیامک تیکه دار 93)

خدا یک زن آفرید و یک مرد

و من در شگفتم این همه نامرد از کجا پیدا شد ؟

.

.

.

(sms تیکه دار 93)

ﺑﺪ ﺷﺪم

ﭼﻮﻥ ﮐﺴﯽ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩنمو نداشت

.

.

.

به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !

.

.

.

خودت باش !

کسی هم خوشش نیومد به جهنم که نیومد

اینجا مجسمه سازی نیست

.

.

.

هر دو از ته دل می گوییم

من حرف هایم را تو دروغ هایت را !

.

.

.

تحقیرت هم کنم کافی نیست

تفریقت میکنم از تمام زندگی ام


 

.

.

.

رفته ای؟

بعضی ها بهش میگن قسمت

اما من تازگی ها بهش میگم به درک

.

.

.

این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست …

.

.

.

بعضی زخم ها هست که هر روز صبح باید روشونو باز کنی

نمک بپاشی تا یادت نره دیگه سراغ بعضی آدم ها نباید بری

.

.

.

اشتباه از من بود

من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد

که حتی فریادم را نشنید !

(پارس اس ام اس)

.

.

.

به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :

عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !

.

.

.

از سرم که بیفتی دست و پای غرورت خواهد شکست !

آن روز درد شکستن را خواهی فهمید

روزی که از چشمت افتادم را به یاد آر

.

.

.

به بعضیا هم باید گفت :

عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !

.

.

.

اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت

حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !

(اس ام اس پا)

.

.

.

هی لعنتی

یک روز عشقم بودی

ولی حالا کفاره تمام گناهانم

.

.

.

چه چیز در نگاهم بود

که از سادگی ام پلی ساختی برای ویرانیم ؟

.

.

.

به بعضیام باید گفت :

زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !

.

.

.

ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …

ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !

.

.

.

این روزا به راحتی دروغ می گیم

اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط صداقته

.

.

.

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺭﻓﺘﻰ ؟

فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !

.

.

.

بعضیام حوصلشون که سر میره

خیال میکنن دلشون تنگ شده !

نظرات 1 + ارسال نظر
کیانا چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 14:19

عالیییییی بووووود ممنونم م م م م م م م م :

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.