اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس عاشقانه اسفند 92

اس ام اس عاشقانه اسفند 92


(اس ام اس عاشقانه اسفند 92)

چه سخت بر من گذشت …

آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

.

.

.

او ضمیر مفرد غایب نیست

او همه دنیای من است

.

.

.

توانایی عشق ورزیدن بزرگ ترین هنر جهان است !

.

.

.

تا میخواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید …
چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را . . .

.

.

.

چرا کرم ترک دل نداریم ؟
یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !
دلم داره میترکه

.

.

.

(اس ام اس عاشقانه اسفند 92)

آرام بگیر دلم

او بدون تو آرام است !

.

.

.

قصه بگو تا بخوابم

امشب قصه آمدنت را می خواهم ، می خوانی ؟!

.

.

.

می دانم دیگر برای من نیستی

اما دلی که با تو باشد این حرف ها را نمی فهمد !

.

.

.

بی تو با مرگ عجب کشمکشی من کردم !

.

.

.

تو را میخواهد

شکر نمیخواهد

قهوه ی خیال همیشه شیرین است !

.

.

.

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻣﻌﺎﺩﻟﻪ ﺍﯼ ﺳﺖ

ﮐﻪ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ !

.

.

.

بوی فراموشی گرفته ام ، رنگ تنهایی

دلشکستگی ، بغض و خاموشی چیزی نیست

گمانم تاریخ مصرفم گذشته است !

.

.

.

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ

ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ



.

.

.

عشق یک حس مه آلود است

انتهایش را کسی هرگز نمی داند …

.

.

.

باید بمیرم

تا شاید فاتحه ای معجزه دیدار شد !

.

.

.

تو را با ط دسته دار مینویسم

زیرا تو با همه فرق داری !

.

.

.

قرمزتر از خونی

عزیزتر از جونی

.

.

.

کاش زندگی من هم مثل دوست داشتن های تو کوتاه بود !

.

.

.

اگه دیدی کویرم

بیایی جون میگیرم

اگه دیدی بهارم

تو قلبم تو رو دارم

.

.

.

نه شاهی برای حکم دارم نه شاهدی برای شهود

فقط دوستت دارم همین

.

.

.

تنم لرزید وقتی لبخند غریبه

سردی نگاهش را آب کرد …

.

.

.

تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را

هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد !

.

.

.

گندم خال تو آن روز که دیدم گفتم

خرمن طاعت ما بر سر این دانه رود

.

.

.

به تو نیاز دارم مثل آدم به حوا

نه نه مثل آدم به هوا

.

.

.

ماه من

نماز آیات می خوانم وقتی گرفته ای

.

.

.

بی واسطه به آغوشم برگرد

پیش از آنکه مرگ پا در میانی کند !


.

.

.

ﻣﺮﺍ ﺣﺒﺲ ﮐﻦ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ

ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺼﺎﺭِ ﺑﺎﺯﻭﺍﻥ ﺗﻮ، ﻣﺠﺮﻡ ﺗﺮﯾﻦ ﺯﻧﺪﺍﻧﯽ ﺍﻡ !

.

.

.

(اس  عاشقانه اسفند 92)

میان مشغله هایم گم شده ام

ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست

.

.

.

ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺴﯿﺮ را ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺑﺮﻭﯼ میرسی به ﺩﻭ ﺭﺍﻫﯽ

ﯾﮏ ﺭﺍﻩ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺧﺘﻢ میشود ﺁﻥ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﻪ ﺧﺘﻢ ﻣﻦ !

.

.

.

سخت ترین کار دنیا

بی محلی کردن به کسیه که با تمام وجود دوسش داری

.

.

.

(اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92)

مقصد مهم نیست مسیر هم مهم نیست

حتی خود سفر هم چندان مهم نیست

همسفر خیلی مهمه

.

.

.

گفت : دوستت دارم

گفتم : دوستت ندارم

این دروغ به آن دروغ در !

.

.

.

ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺑﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﺑﻪ ۲۱ ﺯﺑﺎن زﻧﺪﻩ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ

ﮔﻮﺵ ﮐﻦ : ﺗﺎﻻپ… ﺗﻮﻟﻮﭖ…

.

.

.

اینجا رادیو “دل” است

صدای مرا از عمق “قلبم” میشنوید

این یک SMS نیست، یک “احساس” پاک است که میگوید

“فراموشی در مرام ما نیست”

منبع : اس ام اس پا

(smspa.ir)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.