اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس جدید بهمن 92

اس ام اس جدید

اس ام اس جدید

 

(اس ام اس جدید)

سخت است

او کردن تویی که تمام زندگی من بود

.

.

.

به من شلیک کن حتی اگر به هدف هم نزنی

من برایت خواهم مرد

.

.

.

هر وقت پلک میزنی

من یه نفس می کشم

پس به کسی خیره نشو که خفه می شم

.

.

.

اگر به یاد کسی هستیم

این هنر اوست نه هنر ما

.

.

.

به هوایت بگو اینقدر بر سر من نزند

من سرم درد میکند

.

.

.

مى دونى تو مثل چى هستى

مثل یک تصادفى خطرناک

چون خیلى کشته مرده دارى

.

.

.

پا به پایم که نیامدی

دست در دستم که نگذاشتی

سر به سرم هم نگذار

قولش را به بیابان داده ام

.

.

.

نمی دانم چه رابطه ایست بین نبودن ها با رنگ ها

دلتنگت که میشوم زندگی ام سیاه میشود

.

.

.

آن کس که قلب خاکی اش را

سنگ فرش قدم هایت می کند منم

.

.

.

وصیت کردم بعد از مردنم قلبم را اهدا کنند

ولی گفتند امضای صاحبش لازمه

اجازه میدی؟

.

.

.

آسمانی را می گریاند تا گلی را بخنداند خداوند یگانه

هیچ وقت نا امید نباش …

  

.

.

.

گوش تلفن کر

دوستت دارم را امشب در گوشت می گویم

.

.

.

بنده ای گفت: خدا آخه واسه چی دعا کنم

تو که سرنوشتمو همون اول نوشتی!

خدا گفت: تو دعا کن شاید من نوشتم باشم هر چه بنده ام می خواهد!

.

.

.

(پیامک جدید)

لوازم آرایش چیست؟

ابزارهای پیچیده شعبده بازی با قابلیت تبدیل لولو به هلو!

.

.

.

نام شوهر در زمان های مختلف

زمان آشنایی مرد رویاهام

زمان نامزدی عشقم

زمان ازدواج همنفسم

بعد ١ ماه جان دلم

بعد ٢ ماه سایه سرم

بعد ٣ ماه شوهرم

بعد ١ سال آقابالاسر

بعد٢سال بخور و بخواب

بعد٣سال نره غول

بعد۴سال لندهور

پنج سال به بعد مرتیکه نفهم بی شعور مفتخور نمک به حروم

.

.

.

(اس ام اس جدید 93)

میگن کنار هر کی باشی شکل و فرم اونو میگیری!

فکرشو بکن اگه کنار من باشی چه زیبا شکل می گیری!

.

.

.

حالم را لک لک شکسته بال می فهمد

که
 می ماند و تماشا می کند کوچ جفتش را …

.

.

.

دلگیرم ازمرغی که دانه خوردنش پیش ما بود

و برای دیگران تخم می گذارد

رفت ولی می دانم روزی بوی کباب شدنش به مشامم می رسد

.

.

.

تو گران مایه ترین تصویری

من اگر قاب تو باشم کافیست

ای صمیمانه ترین آیت مهر

با صمیمانه ترین یاد به یادت هستم


منبع : اس ام اس پا

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 19:48

مخسی.قشنگ بودن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.