اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس 93

(اس ام اس 93)

هواى تو بى هوا مى آید

و دلتنگ می کند

(اس ام اس جدید 93)

هواشناسی انگار نمی داند

یک گوشه ی شهرهرشب بارانیست

من عاشقانه دوستش داشتم واوعاقلانه طَردم کرد

منطق او حتیٰ از حماقت من احمقانه تراست

به فقراحساس دچارشدیم

نسلی که دردش را کیبوردها می فهمند

دهان که واکنی قلاب ها به صلابه ات می کشند

هی ماهی جان دریا را فراموش کن

روزی حسرت همین رودخونه هم به دلت میماند

خوشبختی به سراغ کسی می‌رود که

فرصت اندیشه درباره بدبختی را ندارد

(پیامک 93)

یک جایی میرسد که آدم دست به خودکشی میزند

نه اینکه تیغ بردارد رگش را بزند نــــــــــــــــه!

قید احساسش را میزند

بفهم درونت چه می گذرد

تا بفهمی درون دیگران چه می گذرد

پائولو کوئیلو

اشکی که هنگام شکست می ریزیم

همان عرقی است که هنگام تلاش نریختیم

درون توست اگر خلوتی و انجمنی است

برون ز خویش کجا میروی جهان خالیست

دعای دوری ازبلا و حاجت روا شدن درایام پایانی ماه ذی الحجه

سبحان الله یافارج الهمّ و یا کاشف الغم فرّج همی و یسرّأمری

و أرحم ضعفی و قلةحیلتی و أرزقنی من حیث لا أحتسب یا رب العالمین

پیامبر(ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا باخبرکند در گرفتاریش گشایش پیدا شود

از ابتدا تو بودی

تا انتها تو خواهی ماند

به کسى که تا زمانکه نفس میکشم دوستش خواهم داشت

  

اشک من جارى شد جاى تو خالى بود

جاى تو عکس تو در طاقچه ى کوچک قلبم خندید
شعر دلتنگى من سخت گریست به عشقم که عاشقانه عاشقشم،اى کاش کنارم بود

دلم گرفته،پر درده،پر حرفه،اى کاش من هیچوقت عاشق نمیشدم
کاش به حرف دلم گوش نمیدادم
اونوقت حال وروزم اینجورى نبود

(پارس اس ام اس)

با همه چشم انتظاری ، با پیامت دل خوشم

ای قرار بیقراری ساحل آرامشم

گاه گاهی پر بزن در خلوت تنهاییم

تا ببینی در فراقت من چه رنجی میکشم

وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد

بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید

کورش کبیر

ساعتها زیر دوش به کاشی های حمام خیره میشوی

غذایت راسرد می خوری

ناهارها نصفه شب صبحانه راشام

لباسهایت دیگربه تونمی آیندهمه را قیچی میزنی

ساعتها به یک آهنگ تکراری گوش میکنی وهیچوقت آهنگ راحفظ نمیشوی

شبها علامت سؤالهای ذهنت رامیشماری تاخوابت ببرد

تنهایی ازتوآدمی میسازد که دیگرشبیه آدم نیست

روزهای من اینگونه وشبهایم اصلاً نمیگذرد


اس ام اس 93,پیامک 93,اس ام اس93,پیامک93,اس ام اس جدید 93,اس ام اس عاشقانه 93,اس ام اس تولد 93,اس ام اس دلتنگی 93,اس ام اس خنده دار 93

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.