اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس جدید

چه امتحان سختى است خیابان

همه در آن رد مى شوند …

کاش دنیا یک بار هم که شده

بازیش را به ما می باخت

مگر چه لذتی دارد این بردهای تکراری برایش …

خدایا

صبرم با دردم نمى خواند

صبرى که دادى تمام شد

اما دردم باقیست …

(پارس اس ام اس )

زندگی هیچ وقت اندازه تنمان نشد

حتی وقتی که خودمان بریدیم و دوختیم

وقتی مرا در آغوش می گرفت چشمانش را می بست

نمیدانم از احساس زیادش بود یا اینکه

خودش را درآغوش دیگری تصور می کرد

( اس ام اس سنگین 93 )

تازگیا هرکی می گه دوسِت دارم

خندم می گیره! بی اراده میگم : تو دیگه چی میخوای

اگر تنهایی ام چشم مرا بست

اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی

که در هر جا که باشد یاد ما هست


ماهیها چقدراشتباه می کنند

قلاب، علامت کدامین سؤال است که بدان پاسخ می دهند؟

آزمون زندگی ما پر از قلاب هائیست که وقتی اسیر طعمه اش می شویم

تازه می فهمیم ماهی ها بی تقصیرند!

حسد

کینه

خشم

لذت

غرور

انزجار

انتقام

ترس

شهوت

من اسیر کدامین طعمه خواهم شد؟

خداوندا دانشی عطا فرما تا از کنار این قلاب ها بگذرم

که شاید دیگر فرصتی برای برگشتن به پاکی دریا نباشد

به دختره میگن داری چی کار میکنی

میگه دارم با یکی از عشقام می چتم

لامصب دل نیست که اتوبان همت

( اس ام اس زیبا 93 )

فسم شاید دلیل زنده بودنم باشد

ولی بی شک تو تنها دلیل همین نفسی!

یه دختر 5 ساله از داداش بزرگترش پرسید: عشــــــق چیه ؟

و اون جواب داد :عشق حسیه که وقتی تو شکلات مدرسمو

از پاکت خوراکیام برمیداری و من همیشه گرسنه میمونم

ولی هنوز دلم نمیاد جای خوراکیامو عوض کنم

نفس می کشم تا به جای مرده ها خاکم نکنند

آرى اینگونه است حال من

(اس ام اس به سلامتی)

سلامتی کسی ک ما بهش اس میدیم

تو بغل دیگری می خونه بعد میگه ایرانسل بود!

آرزویم برایت این است

در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن

تو آهسته قدم برداری برای زندگی کردن

نگو بار گران بودیم ورفتیم

آخه این ک دلیل محکمی نیس

بگو با دیگران بودیم و رفتیم

دلتنگ که می شوم پنبه به گوش هایم فرومی برم

تا نشنوم صدای ضجه های دلم را …

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.