اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

جوک مهر 92



میدونی کوکو سبزی به انگلیسی چی میشه ؟؟؟

Where is Where is Vegetable

.

.

.

یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد

اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم  داشتم :|

.

.

.

به بعضیا باید گفت :

این قدر کلاس میذاری ، زنگ تفریحم داری ؟ :|

.

.

.

میگن خوشگلی و خوشتیپی هزارتا دردسر داره ولی دروغ میگن !

من که تا حالا مشکلی برام پیش نیومده …

.

.

.

دختره ﺍﺳﻤﺸﻮ ﺗﻮی فیسدوغ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ R R R

ﻣﺴﯿﺞ ﺩﺍﺩﻡ ﯾﻨﯽ ﭼﯽ ؟

ﮔﻔﺖ ﺧﻨﮕﻮﻝ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ “سه تا ره”

هنوز در پی هضم این خلاقیتم :|

.

.

.

چه که بودم فکر میکردم زمان قدیم همه جا سیاه سفید بوده :oops:

.

.

.

یه قانون نانوشته تو همه کارتون ها اینه که،

تا وقتی که به پایین نگاه نکنی نیروی جاذبه کار نمیکنه :D

.

.

.

مردونگی به این نیست که رو زنت دست بلند کنی …

اگه مَردی با پا بکوب تو صورتش :|

.

.

.

دختر ۱۲ساله اومده پست گذاشته از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو :|

خب سوالی که پیش میاد اینه که عروسک این بچه رو کی ورداشته ؟

.

.

.

(جوک غضنفر شهریور 92 )

غضنفر میمیره ، ازش عکس نداشتن واسه سنگ قبر ، تا گردن خاکش میکنن

  

.

.

.

ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﻭﺳﻂ ﺟﺸﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﻣیبینن !

ﺍﻭﻟﯽ : ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻧﺎﻣﺰﺩﺕ ﭼﯽ ﺷﺪ؟

ﺩﻭﻣﯽ : ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ !

ﺍﻭﻟﯽ : ﺑﻬﺘﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﻗﯿﺎﻓﺶ مسخره ﺑﻮﺩ ،

ﻫﺮ ﺩﻓﻌﻪ ﻣﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺣﺎﻟﻢ ﺑﺪ ﻣﯿﺸﺪ ﺍﺻﻼ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﺑﻮﺩ ﺩﻫﺎﺗﯿﻪ !

ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﺒﻮﺩ ﭼﻪ ﻃﻮﺭﯼ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺗﻮﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ …

ﺩﻭﻣﯽ : ﺍﻻﻥ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩﻡ :|

اولی : :|

بازم اولی : :|

.

.

.

به بعضی از دخترا باید گفت :

عزیزم یه ذره صورت رو آرایشت مونده :D

.

.

.

آب کافی ، خاک حاصلخیز ، آب و هوای مناسب

لامصب جواب های نصف سوال های جغرافی این بود :D

.

.

.

خونه ای که توش هفته ای حداقل یه بار قرمه سبزی درست کنن خونه نیس،

بهشته ;)

.

.

.

جوک خنده دار

یه پسرخاله دارم که هنوز سه سالش تموم نشده و نمیدونه “زرافه” چیه ؟

مامانم اومد براش توضیح بده که قشنگ متوجه بشه ،

گفت : زرافه یه حیوون خیلی گندست ،

خیلی خیلی بزرگه ، از دایی سعیدم بزرگتره :|

فکر کنم حضورم تو خونه اونقدرا هم بد نیست ،

میتونه به رشد علمی این بچه ها کمک کنه :)

.

.

.

اینا که یه تار موی همسرشون رو به یه دنیا نمیدن ، اگه همونو تو غذا پیدا کنن ؟

صداتونو نمیشنوم ؟! :D

.

.

.

یعنی اگه این چندتا کلمه رو از پسرا بگیری عمرا بتونن حرف بزنن ;

ناموسن،ب مولا،خدا وکیلی و …

بقیشم دیگه سانسوره خودتون میدونید :D

.

.

.

من هنوزم در عجبم که قارچ خور چطوری با سرش آجرو میشکوند،

ولی وقتی به لاک پشت میخورد میمرد ؟! :|

.

.

.

ﻣﻦ ﻧﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﺗﯿﭗ و هیکل

ﻭﻟﯽ ﻧﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻣﻬﻤﻪ ﻧﻪ ﺗﯿﭗ و هیکل

ولی بجاش مهم تر از همه پوله که باید داشته باشیم که اونم ندارم

ولی ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﯾﻪ ﺍﺧﻼﻕ ﮔ.ﻬ.ﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ هیچکس ﻧﺪﺍﺭﻩ :|

.

.

.

دخــتـرا هـر چـی بیشتـر قربـون صـدقـه هـم بـرن

و یـا محـکـم تـر روبـوســی کنـن،

هـمـونـقـد از هــمـدیـگـه بـدشــون مـیاد :|

آره عایــا ؟!

.

.

.

اس ام اس خنده دار

همیشه میگن شکست مقدمه پیروزیه ،

نمیدونم پس من کی از دور مقدماتی صعود میکنم ؟ :(

.

.

.

ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﺎ ﻫﺮﺟﺎ ﺳﺨﻦ ﺍﺯ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﺍﺳﺖ

ﻧﺎﻡ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﻣﻦ ﻣﯿﺪﺭﺧﺸﺪ :D

.

.

.

این فیلما که هستن وقتی فرزند خانواده تو اتاقشه

مامان باباش میرن در میزنن و تا بچه اجازه نده نمیرن تو اتاقش !

اینا واقعین ؟ یا فتوشاپه ؟ یا خطای دید ؟

.

.

.

افلاطون را گفتند چرا هرگز غمگین نمیشوی ؟

گفت : نمیدانـــم :lol:

.

.

.

خداییش اعتماد به نفس بعضی ها رو اگه کارخونه فراری داشت،

الان میگفت پراید رو من ساختم :lol:

.

.

.

داداش گودزیلای من ۶سالشه انقد مامانمو اذیت کرد مامانم عصبانی شد گفت :

اگه بیام انقد میزنمت که به خر بگی داداشی :|

خب آخه مادر من به من چه آخه ؟

.

.

.

از وقتی رفتی ، شارژارو خوراکی میخرم میخورم

و زمانایی که باهات صحبت میکردم رو میشنم سریال میبینم !

یه حالی میده که نگو !

همش که نباید آدم افسرده بشه :)

.

.

.

دخترا دو دسته اند :

یا ازدواج میکنن یا کارشناسی ارشد میخونن :D

.

.

.

جک خنده دار

اگر کسی مرا خواست . . . بگویید رفته !

اگر پرسید کجا؟

بگویید رفته دم در آشغال بزاره :D

.

.

.

بچه بودم بعضی وقتا به عروسکام انقد زُل میزدم،

تا مچشونو حین تکون خوردن بگیرم !

یه همچیم آدم خجسته و شیرین العقلی بودم من :oops:

.

.

.

کیه؟ کیه؟ کیه؟

کیه؟ کیه؟ کیه؟

واکنش اعضای خانواده وقتی شما تلفن وجواب می دی :|

(نمیذارن نفست بالا بیاد)

.

.

.

رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟

میگه کتابشو میخوای ؟

گفتم په نه په ! انگشتری , لباسی , کفشی اگه مونده میخوام ! :D

.

.

.

یه عده هستن همیشه منتظرن یکى مریض بشه بهش بگن تقصیر خودته !

اینارو باید بندازی توی گونی از سقف آویزون کنی با چوب بیسبال بزنیشون :|

.

.

.

ﺭﮊﯾﻢ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻓﻘﻂ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﺶ ﺳﺨﺘﻪ ﭼﻮﻥ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﻌﻤﻮﻻ :|

.

.

.

یارو تا دیروز توی خونه شون نمیزاشتن چایی بخوره،

که یه وقت شب سیل نیاد

حالا به ما که رسیده میگه : قهوه ، فقط تلخ باشه پیلیززز :|

.

.

.

بعضی دخترا هستن :

ﺩﻭس ﺩﺍﺭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻦ ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ :lol:

.

.

.

صداى تلویزیون براى هیچ پدرى استاندارد خاصى نداره ،

هرچقدر هست باید یه خرده کمتر باشه :|

.

.

.

داشتم فوتبالیستا میدیدم …

لامصب سوباسا توو دلش میگه : ما باید ببریم

میزوگی از توو تماشاگرا میگه : درسته سوباسا :|

.

.

.

متن خنده دار

اگر غذا رو هم میشد دانلود کرد

ما فــوقِ فـــوقش یه املت رو میتونستیم دانلود کنیم، اونم بدون نون !

سرعت نتمون به کوبیده نمی رسید !

.

.

.

دوست دارم خیلى راحت و بى دردسر تو خواب بمیرم، مثل بابابزرگم

نه با جیغ و داد مثل مسافراى اتوبوسش :|

.

.

.

تمام مکالمات من و بابام در طی سال:

بیا ببین این گوشی من چشه؟

بزن اخبار بیست و سی

بزن ۳

چراغا رو خاموش کن

خونه سرد شد کولرو خاموش کن

چشات در نیومد پای لپ تاپ؟ :|

.

.

.

خواهر و بردارم که از من کوچیکترن دارن تو خونه میزنن تو سر و کله ی هم

بابام به مامانم میگه : اینارو ببین عینه تام و جری از صبح تا شب فقط دنبال همن !

مامانم هم با دست منو نشون میده میگه :

اینم هم عینهو اون سگه که تام و جری ازش حساب میبرن !

بابام :D

مامانم :)

خواهر و برادرم :lol:

من :|

.

.

.

مراحل چهارگانه تحقیق در ایران:

Ctrl+A

Ctrl+C

Ctrl+V

Ctrl+P

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.