اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و پیامک احساسی شهریور 92


ﻫﻤــــﻮﻥ ‫‏ﭼﻨﺪ‬ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻃﻮﻝ ﻣﯿﮑﺸﻪ

ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ

ﻭ ﺑﻔﻬـــــــــﻤﻢ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﺍﻣـــــــﯿﺪﻭﺍﺭﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﺩﻧﯿـــــــﺎﻡ

ﺑــــــﺎﻭﺭﮐﻦ . .


.

.

.


بزرگترین روانشناسان دنیایند ، دو چشمت

این قدر که امیدوارم می کنند ، به زندگی . .


.

.

.


لبانت قند مصری ، گونه هایت سیب لبنان را

روایت می کند چشمانت آهوی خراسان را

من از هر جای دنیا هرکه هستم عاشقت هستم

به مهرت بسته ام دل را ، به دستت داده ام جان را . .


.

.

.


به من شلیک کن

حتی اگر به هدف هم نزنی

برایت خواهم مرد . .


.

.

.


یه لیوان از تو اون کابینته بردار

+ خب.

- پرتش کن زمین.

+ خب.

- شکست؟

+ آره.

- حالا ازش عذرخواهی کن.

+ ببخشید لیوان. منظوری نداشتم.

- دوباره درست شد؟

+ نه…

- متوجه شدی . . .!!؟؟؟


.

.

.


گوش تلفن کر

“دوستت دارم ” را امشب

در گوش خودت

خواهم گفت !


 

 

.


.

.


من آنقدر دیوانه‌ام

که وقتی دورم میزنی

باز نگران تواَم،

سرت گیج نرود!


.

.

.


چیست از این خوبتر در همه آفاق کار

دوست به نزدیک دوست ، یار به نزدیک یار . .


.

.

.


نوازشگر خوبی نبودی

سفید شده

تار مویی را که قسم خوردی با دنیا عوضش نمیکنی . .


.

.

.


تـو که نیستی

من به عکس هایت می نگرم

این همان تنفسِ مصنـوعی است . .


.

.

.


یه هوایت بگو آنقدر به سرم نزند…

من ! سرم درد میکند…


.

.

.


خدایا کاسه ی صبرم کوچک نیست ، این غمها بزرگتر از دل هستند . .


.

.

.


وچه انتظار بزرگی است

اینکه بدانی

پشت هر “دوستت دارم”

چقد دوستت دارم…!


.

.

.


لحظات دوریت را با ساعت شنی می شمارم

اکنون یک صحرا گذشته است . .


.

.

.


خدا را شکر بعد از اینهمه زندگی منم یه چیزی شدم

“فراموش”


.

.

.


بند ناف روحـم

از تـــو بـــریـــدنـــے نـیـسـت

ایـن هـمـه تلـا ش مـکـن!

مـن ایـن نـارسـے را

دوسـت دارم…

بـه هـر قـیـمـتـــے !!!


.

.

.


پله ها را بالا رفتم

پایین آمدم ،

عطرت یک جا

بَند نمی شود


.

.

.


لباس عید بپوش و میان شهر بیا

که عید بی تو فقط واژه ای ست در تقویم . .


.

.

.


گاهی دلم برای گوشهایم می سوزد

طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنند . .


.

.

.


باران بند آمد

ولی نبودن تو همچنان میبارد

باران بند آمد

ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . .

نظرات 1 + ارسال نظر
ناصر دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 12:28

سلام
خیلی زیبا بودند
ممنون

سلام خواهش می کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.