اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس و جوک جدید | اس ام اس ولادت ، تولد ، عاشقانه

اس ام اس و جوک ، اس ام اس نوروز 99 ، اس ام اس تبریک نوروز 99 ،,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس 99 ، اس ام اس جدید,اس ام اس خنده دار,اس ام اس عاشقانه,جوک,اس ام اس فلسفی

اس ام اس تبریک تولد شهریور 92



(اس ام اس جالب تبریک تولد 92)

نفسم.... نفسم.....

دووییـدم تا اولین نفری باشم که تولـدتو بهت تبریــک میگم!!!

(تولدت مبارک)

.

.

.

(جوک تبریک تولد)

امروز چه روزیه؟؟ تو میدونی؟؟

احساس میکنم یه خبراییه امروز

نه ...!!

بیخیال یادم نمیاد

(ستاد حالگیری روز تولد دوستان)

.

.

.

زندگــی مانند دوچــرخه سواریست.....

برای حفظ تعــادل باید همیشه در حرکت باشــی....

روزگــارت پر از موفقیــت...

تولدت مبـــارک بهترینم.....

.

.

.

دوباره روز تولدت رسید

روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من

بیشتر از همیشه دستاتو میخواد . . .

تولدت مبارک…

.

.

.

(اس ام اس تبریک تولد شهریور 92)

تولد فرشته ی آسمانی با قلبی چون ابر نرم و مهربان،

تولد یگانه هستی، که خوبی ها چون چشمه ای ازو جاریست

مبارک

پری زندگیم تولدت مبارک

.

.

.

یک سبد احساس را ، با تو قسمت می کنم / در شب میلاد تو ، جان نثارت می کنم

می نشینم در برت ، با تو صحبت می کنم / داغ،لبهای تو را ، بوسه باران می کنم

تولدت مبارک عزیزم
  
.

.

.

در باغ جهان ، دلم گلی می جوید / امروز گل سپیده ات می روید

امروز دلم دل ای دل ای میخواند / چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .

تولدت مبارک

.
.

.

مکانی برایت بهتر از دلم سراغ ندارم / تنگی اش را به بزرگی مهربانیت ببخش

عزیزم تولدت مبارک . . .

.

.

.

با تو ام کهنه رفیق :

یاد ایام قشنگی که گذشت ، کنج قلبم گرم است!

آرزویم همه سر سبزی توست ، تن تو سالم و روحت شاداب

آنچه شایسته توست خواهانم ، دل یک دانه ی تو سبز و بهاری ، روزگارت خوش باد

میلادت ای دوست مبارک

.

.

.

( پارس اس ام اس )

تو وجودت واسه من یه معجزه ست

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت می مونه

توی تقویم دلم تا همیشه

تولدت مبارک…

.

.

.

امیدوارم خوشبختی مثل شپش به جونت بیفته

و سلامتی مثل سگ پاچتو بگیره . . .

تولدت مبارک

.

.

.

دارم فکر میکنم امروز چه روزیه؟

تو یادته؟

حس میکنم یه خبرایی هست!

بیخیال چیزی یادم نمیاد

ستاد حالگیری روز تولد دوستان

.

.

.

(پیامک تبریک تولد شهریور 92)

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .

.

.

.

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با تو دنیا برایش زیباتر است !
بهانه ی آرامشم تولدت مبارک …

.

.

.

آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت

تنها بهونه زندگیم،سالروز طلوع زندگیت مبارک !

.

.

.

لبخند زدی و آسمان آبی شد / شب های قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولد زیبایت / تا آخر عمر غرق بیتابی شد

تولدت مبارک…

.

.

.

سالیان درازی است که

در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم

تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک

.

.

.

تمام دارایی من قلبی است

که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک

.

.

.

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

تولدت مبارک

.

.

.

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو آسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه ، رو لبا پر خندس

تولدت مبارک

.

.

.

مبارک بادت این روز جهانی

که نوشیدی شراب زندگانی

بدنیا آمدی لپّت تپل بود

ولیکن معده ات همواره شل بود !

تولدت مبارک

.

.

.

صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند:

از

“هیچ”

پراست که

نام تو،

یاد تو،

افتخاریست در “دارایی قلبم”

تولدت مبارک

.

.

.

عزیزم تولدت مبارک امید وارم تا آخر عمر زنده باشی :D

.

.

.

باور کن عشق من که تمام قاصدکها را به جشن تولدت میهمان خواهم کرد

ارزوم اینه که تو همه تولدهای عمرت کنارت باشم نفسم

دنیای من تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.